Inredningar, utredningar och andra redningar ;)

Jag har blivit smittad av min mor!! =O

Mamma, som inte kan anklagas för att vara någon datanörd direkt, har nyligen upptäckt inredningsbloggarnas fantastiska värld. Hon pratar knappt om annat och omtänksam som hon är har hon även dragit in mig i detta.. =P Tänkte därför passa på att tipsa om några som faktiskt är riktigt bra... =)

Design & Inredningsbloggen är ett måste där det tipsas om det mesta inom inredning!

I Karlstad finns den underbara lilla butiken Noll54, självklart har en underbar butik en underbar blogg!

Lantliv i stan är en annan inspirerande blogg värd ett besök =)

Slutligen har vi My Marrakesh som svämmar över av varma färger och vackra bilder från Marocko - missa inte!



Nej, nu blir det en långpromenad till IKEA, jag ska fota inspirationsbilder till flytten! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0