Lättcharmad

Äntligen hemma igen! =D Finns inget bättre än mat, dusch och sängen efter en lång dansdag...

Har lyckats med många saker under dagen, tex gå vilse i Kolbäck (en liten liten plats väster om Västerås med ca 2000 invånare). Stort tack till personalen på Kolbäcks Pizzeria & Gatukök som hjälpte mig att hamna rätt! =P Dansandet gick betydligt bättre än orienteringen som tur var! 15 ambitiösa tjejer i nian ska drillas inför skolans avslutningsföreställning och jag måste säga att de skötte sig riktigt bra! Dessutom fick jag kaffe o sockerkaka i skolans personalrum innan lektionen och kände mig genast ompysslad.



När jag kom tillbaka till Västerås station drog jag direkt till verkstan i väntan på kvällens klasser. Dancehall med Nardin (som hoppade in för Niki och var fabulous!) och lyriskt med Linda - me likes mina måndagar! =D

Balett, sexy housewife-jazz och jazzfunk att se fram emot imorgon då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0