Is it worth it, let me work it...

MÅNDAG, vilket nu för tiden innebär Kolbäck för min del.

Vaknade upp med huvudvärk, halsont och en igentäppt näsa. Inte helt idealiskt alls. Hällde i mig citronvatten med honung och färsk ingefära, käkade några apelsiner, svalde en vitlöksklyfta och hoppades på det bästa! Av någon spännande anledning kändes det som att all förkylning bara rann av mig så fort jag satte på musiken i Tunboskolans gymnastiksal. Jag och tjejerna körde stenhårt i 90 minuter; jazzuppvärmning, styrka, diagonaler och en hiphopkombination blev det idag. DE ÄR SÅ DUKTIGA! JAG BLIR SÅ GLAD NÄR JAG HAR DEM! =D

Fick skjuts hem till Västerås av matte/no-läraren efteråt, jag håller på att bli bortskämd... =P
Väl hemma kom allt tillbaka tyvärr. Fick lov att inse att det inte alltid är jättebra att träna hårt när man egentligen inte är frisk.. Suck. Skippade kvällens klasser på Verkstan och hoppas stenhårt på att allt är bra imorgon bitti, eller senast onsdag!



Missy E var dagens favorit hos niorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0