Intense

Plugga, äta, packa, diska, duscha, planera lektioner, snyta sig, städa, koreografera, aaaaaaahh!!!! Vill bara lägga mig ner och sova just nu.

Jodå, dagen har varit rätt fin.. Första lektionen var tydligen inställd, så det var bara att cykla hemåt igen (och fila det sista på kvällens dansklasser). Tillbaka till högskolan för en INFORMATIONSSÖKNINGSLEKTION. Den var säkert nyttig på nåt vis. =P Hämtade ut en bok från bibblan som jag reserverat - Sannas Matbok. Den ska handla om anti-inflammatorisk mat (mat man håller sig frisk av - hur bra som helst eftersom jag inte har nån lust alls att bli sjuk), jag återkommer med en bokrecension...

Onsdag är barndagen för mig, fyra barnklasser i rad. Två dansmix för 4-5åringar, en discokidz för 6-åringar och slutligen min barnbalett där de är 8-11 år. Barnen är härliga, absolut! Men. Det är väldigt väldigt skönt att komma hem sen. =)

Nu ska jag bara skicka iväg ett skolarbete och kolla packningen inför imorgon bitti...

                                           Charlestown - I'm on my way!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0