Blod, blood, sangre, veri, krv...

Ett plåster på armen rikare! =D

Klev upp ALLDELES för tidigt, åt frukost och beundrade beckmörkret på andra sidan fönstret ("beundrade" är fel ordval), upptäckte att cykeln var genomfrusen, insåg att dimma + halt väglag inte är optimalt cykelväder. MEN - jag kom fram till slut (med lite hjälp av en vänlig tant med hund)! Nu vet jag vart Blodcentralen ligger! Väl där var det ju riktigt trevligt, dessutom har de en otroligt high-tech kaffemaskin - me like... =P Eftersom det var första besöket tappades jag inte på litervis med blod, det räckte med ett hälsosamtal och tre små provrör. Nästa gång däremot...

Nu har jag haft föreläsning och ska bege mig hemåt for some cleaning, den ömma modern kommer på besök för första gången imorgon. Det är vid såna här tillfällen man uppskattar att kvadratmetrarna inte är fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0