E-type i E-tuna =P

Gårdagen var spännande på många vis.
Mest spännande av allt: Jag lyckades bränna sönder min tredje kastrull (även denna gång med havregryn). Skickligt. Jag var ju helt säker på att jag inte hade satt på plattan!

På eftermiddagen var det dags att bege sig mot Eskilstuna (Torslanda närmare bestämt, strax innan E-tuna) för dansjobb. Det var tydligen en demokrativecka som skulle avslutas och det görs bäst genom lite dans och eld! =D Vi var åtta stycken från verkstan tillsammans med gycklargruppen TRiX (grymma grabbar, inget snack om saken) som livade upp torget i mörkret och kylan. Förutom demokratin firades även det nya ungdomshuset Bonsai som hade drömpriser i caféet (Kaffe 5 kr, kladdkaka 10 kr tex...)! Varför ser inte prislistorna ut så på caféerna här i stan??

Imorgon bitti är det lasarettdags. Det känns inte helt avslappnat, men jag fokuserar på det positiva - jag får leka med den avancerade kaffemaskinen, jag får betalt, jag räddar liv.


Mot Dansverkstan nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0