A day of firsts...

Hemma igen från Blodcentralsbesök och phoneticsföreläsning!
                             Så hur gick det då?

Jo, det var faktiskt riktigt trevligt! =D Speciellt ompysslad kände jag mig när jag vaknade upp med en sjuksköterska på varje sida som baddade pannan, gav mig saft med extra druvsocker och frågade hur jag mådde.
"Du behöver inte oroa dig, det är jättevanligt att man svimmar första gången!"

Jag kom dit strax efter nio och hann fylla i en hälsorapport, ta mig ett glas juice och småprata med Maggan i receptionen innan jag blev uppropad. Allting flöt på fint - tvätta armvecket, sticka nålen i armen, krama om blåa skumgummigrejen med handen. Efter tio minuter var det klart, nålen togs ur och man fick ligga och vila ett tag innan det vankades fika i väntrummet. Helt plötsligt när jag halvlåg där i stolen kände jag hur allt blodet i huvudet försvann. Sen försvann jag.

Jaja, lyckligtvis känns det mycket bättre nu. Kvällens dansträning blir nog av det lugnare slaget, dock... =P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej precis, det är något speciellt med känslan man får av de gamla julkalendrarna! Men jag tror också det beror på att vi var små då och julen var något annorlunda :)

2008-12-05 @ 19:08:43
URL: http://lovisaslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0