Stopp! Nej! Här kommer du inte förbi! ;P

Ute är det världens vackraste väder, naturen exploderar! Befinner jag mig lättklädd i solen (det logiska alternativet)? Haha, knappast, dagarna tillbringas ju istället svettandes i mörka lokaler som luktar...intressant... =P

Inte mycket tid alls kvar nu, idag gick vi igenom precis allt för första gången och provade lite kläder. Jakobs Alice-peruk provades också, den passade Anki perfekt!
image28

Dans på Soltorget och Stora torget blev det sen, vi måste ju marknadsföra oss ordentligt! =D

Nej, nu blir det lite mellis innan jag drar till SATS. Tänkte hårdköra ikväll och ge mig lite sovmorgon imorgon bitti istället. Det är en väldig skillnad på att börja 07.30 och 09.00...

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

haha ser meega FET ut på bilden hahah !!!

2008-05-07 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0