Kulturell söndag =P

Kom just hem från Arenan där jag varit och tittat på Stinsen Brinner. Blev alldeles varm och stolt och kommer ha träningsvärk i magen imorgon =P Vilka vänner man har!! Satt med både mobilen o kameran, bilderna blev dock sådär.... Jaja, laddar upp de bästa lite senare.

Skulle ha varit hos Elin-Helena och fått massage i eftermiddags, men det blev uppskjutet. Skit. Känns som jag sitter fast i hela ryggen. Hoppas på imorgon istället, lite triggerpunktsbehandling har jag nog att se fram emot.

Gosh, nu svälter jag snart! Rasmus skulle fixa mat medans jag var på teatern. Yeah right.... Får fixa nåt själv. As usual. Tur att jag är grym =D

Förresten, Miagumman, tänker på dig!! Du är stark (tur är väl det, hur skulle det annars slutat..) och allt kommer ordna sig! Finns här, alltid. <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack <3

2008-06-03 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0