"..du fjällhöga nooord.."

Varmaste nationaldagen på flera år! Folk ligger ute på filtar i nästan inga kläder alls, hoppar runt i sjöar och tjärn, solnjuter på parkbänkar och äter smältande glass, sitter på gräsmattor och picknickmyser.

Min nationaldag har firats i kammarmusiksalen på Sundstagymnasiet tillsammans med ett gäng finnar, estländare och norrmän. Eller firat och firat, repat har vi gjort =P Och Magnus kom!! =D Finaste bästa Magnus som kan skriva musik som berör ända längst in. Som nu för tiden ser till att Falun står där det ska så jag slipper oroa mig. Allt vi har gjort...SM, Estland, BRAHMS!!! Den förlorade prinsessan... Tider det.


 

Drog till McDonalds på Norrstrand under en minirast för att överraska Sara. Ska ses ikväll igen när hon jobbat klart, lite uteserveringsumgänge skulle inte alls sitta fel.

Just nu lyssnar jag på Te Quiero med Nigga och El Amor De Mi Vida med Grupo Gale och tänker på helgen som var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0