"Why, it's a pleasure to meet ya, you look like one incredible creature.."

Sverige sköter sig utmärkt i fotbollen för tillfället och fotbollsfesten är i full gång där nere.. =P Själv har jag också skött mig utmärkt och storstädat huset med lite hjälp av salsacdn från Örebro, Theory Of A Deadman, The Cat Empire och Geto Boys. Omväxling förnöjer. Rent blir det dessutom. =)


Fin dag idag, mys och allvarligt prat vid älven med <3x2, njöt av utsikten i bibblans café och förberedde inför mina raggaklasser på SATS.


Kikar på lägenhetsannonser. Ca 75 dagar kvar i Karlstad för ett bra tag framöver. Befriande, det har varit dags väldigt länge nu.. Frågan är bara vart jag hamnar, haha. Filip röstar då inte på Luleå iaf ("Det är ju lättare att åka utomlands än till Luleå! Du kommer aldrig komma hem och hälsa på."), det blev jag ganska glad i magen av när jag hörde. Alltid trevligt att känna sig uppskattad. =) Å andra sidan har jag hört från säker källa att sjukgymnastutbildningen där uppe är ruggigt bra och att staden är trivsam. Jaja, oavsett hur det slutar kommer det bli perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0