Vatten, stan är full av vatten

Gina Tricot i Karlstad fick finbesök idag! Kajsa var där (provade solglasögon), Sara var där, jag var där - kan det bli bättre? Har svårt att tänka mig det.
Imorgon bitti åker Kajsa och Issa till Åsa folkhögskola för att gå på Streetstar Summer Camp. Massvis med dans från morgon till kväll under en vecka. Avundsjuk som bara den! =D


Saknar det vardagliga, alla smådetaljer... Den brännande känslan i vaderna efter stångövningen med dubbla fonduer, Ice Age på repeat, den ständiga ägglukten på rasterna, "högervänsnejhögervänstervänstellerhögernejVÄNSTER!!", "Kan nån få tyst på Spex-Ida?", sunkigheten, Monica, "Hur hiphop är du egentligen?", min o Ankis massage-exchange, "Dä ä lugnt!"





BodyPump på SATS. Så skönt att jobba igenom hela kroppen! Packat med folk som ville bli starka, Carl-Olof Berg var där bl.a.=) Roligt! Vi hade honom som gästlärare i höstas/vintras i modern dans, men eftersom han har hemadressen i Sthlm är det inte överdrivet ofta han syns till i K-town tyvärr... 

Höll på att regna bort när jag skulle cykla hem. Allt regnar bort.

Kommentarer
Postat av: Madde

taack:)

ja, de gör ja gärna:D denna eller nästa vecka? gärna efter 27e ;P haha!

kraaam!

2008-06-23 @ 21:09:08
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Madde

bra de, då har ja lite nya pengar;P

okeej vi får höras om detta då o bestämma, kanske kan ta de till helgen, typ på söndag? söndag känns som en bio-dag ;P

2008-06-23 @ 21:30:24
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0