Skåne intar Karlstad! =D

Det här skulle kunna bli trevligaste midsommardagen på...ett bra tag iaf! =) Kajan is coming to town!!

Gårdagen var inte helt fel den heller. Festen hos Ida skulle aldrig vinna nåt pris för "midsomrigaste midsommarfesten", men det spelade liksom ingen roll alls. Kvällen bjöd på flera överraskningar (grattis S & R tex, ni har visat att kärlek kan blomma upp i de allra svettigaste och mörkaste av danssalar!) och Issa bjöd på hembakad jordgubbstårta. Dessutom pratade jag med <3 som för tillfället befinner sig i San Fran. Vad det nu ska vara bra för... Saknar! När jag cyklade hemåt efter tre var luften full av fågelsång och försiktigt morgonljus. Fick sova ända till åtta (då den ömma modern ringde och undrade om kvällen varit trevlig..). De som känner mig vet att jag är sämst på att somna om. Tyvärr.

Efter lite välgörenhetsarbete och shopping (tomater, tonfisk, citron och psylliumfrön) hamnade jag idag hos Mia. Där kan man sitta ungefär hur länge som helst. =P Oavsett hur länge vi umgås hinner vi aldrig prata färdigt, det finns alltid så mycket mer som behöver sägas. Bestämde att vi nog ska ta oss en tur till bibblan i veckan. Utsikten är i toppklass där nämligen... ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

ojoj!! jaa!! minst toppklass!! alltid så mysigt med dig! måste ses snart, saknar dig! :D puss!

2008-06-24 @ 09:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0