Street Camp 2008

Vad jag har saknat!! Jag märkte det på riktigt idag.. Jag åkte ner på stan för att hämta sista intyget för att komplettera min ansökan. Snälla idrotts-Pia hade skrivit ett A4 med riktigt bra anledningar till varför jag är behörig till sjukgymnastutbildningen. =) Nu är det alltså bara att vänta på vad antagningsenheten säger...

Stopp nr.2 blev Dansstudion, eller strax utanför där jag sprang in i Madde och Mikaela som var med på Street Camp. Vansinnigt skönt att se dem! =D Fortsatte in och träffade Monika, Susanne, Erica, Jakob, Emil, Sara, Robert... Blev nästan lite fuktig i ögonen. Var med och gästdansade på houselektionen, house är skiten! Måste tillbaka imorgon, den saken är klar! Trodde att jag hade klarat mig bra, men nu saknar jag mer än någonsin! Kajsa, Anki, Ida, Issa - tänker på er med... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0