Planering

Ibland får jag för mig att jag ska bli DUKTIG och gå och lägga mig tidigt. Det brukar gå sådär. Om jag nu ska vara helt ärlig brukar det inte gå alls. Just nu har jag sådana ambitioner igen. Inte riktigt helhjärtat dock eftersom jag vet hur det kommer sluta.. =P Imorgon bitti 07.55 ska jag sitta på en buss mot Västerås för att gå på Öppet Hus på högskolan där. Spännande värre. Har mentalt bokat in ytterligare tre saker jag skulle vilja hinna med:

Danshuset - för att kolla in lokalerna och fråga om höstens schema. Jag vill ju ha både balett, modernt, jazz, street, ragga, salsa...commercial hiphop vore också grymt att prova på.. ;)

nJoy - ett stort minus med staden är att de inte har SATS. Kan nJoy leva upp till mina högt ställda förväntningar? Och finns det möjlighet att undervisa där?

Violinateljen - jag behöver nytt harts. Och ja, jag provar gärna en cello av bara farten också. Jag får hålla i mig bara. Så att jag inte får med mig någon hem "på prov". Det slutar aldrig bra.

Nu är det hög tid för ost, kex och vin! Och en liten tanke till de studenter som är på bal på Blue Moon Bar ikväll. Ni var så vackra att ni gav mig rysningar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0