Magen

Kikade på Norges Herligste med herr F tidigare under kvällen. Helt godkänd magträning! Det bästa med roligt soffsällskap är nämligen att tv-humorn inte ständigt måste ligga på topp, man skrattar ändå. Kan inte riktigt låta bli att gilla dem, Bård och Vegard Ylvisåker (allvarligt talat, man blir ju glad så fort man hör norska). Måndagkvällarna 21.55-22.55 är räddade ;)



Hade Candy sovandes på min mage, så himla go är hon! Något som däremot inte sov var det som finns inuti hennes mage just nu. =) Drygt fyra veckor kvar innan det är dags, spännande! Förra året när hon skulle fått sin första kull gick det inte bra alls och jag hoppashoppas att allt går fint för henne den här gången. Jag jobbade kväll/natt den dagen och resten av familjen kom hem tidigare på eftermiddagen efter en vecka i sommarstugan. Det var Rasmus som hittade de två nyfödda döda kattungarna.


Magknip har jag. Önskar att det vore träningsvärk, haha.. Nej, jordgubbsfrosseri är orsaken till det hela! Cyklade ut till Hynboholms Gård utanför Skåre där de har självplockning. TOTALT LIVSFARLIGT!! Kom hem med en 6-kiloshink jordgubbar. Hur många kilo som gömde sig i magen mår jag nog bäst av att inte veta. Nu är iaf frysen full av röda bär så det räcker i flera dagar framöver! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0