Favoritmåndag

Måndagkvällar är inte helt fel faktiskt.


17.30-18.30 Funk med Maria Sohlberg

18.30-19.30 BodyCombat med Elin Sundström

Funken är bara glädje. Skön musik, Marias roliga koreografier och allt detta ihop med ett skönt gäng människor där man känner de flesta. Petter, yoga-Sara, BC-Camilla, Anna... Snubben som uppfann ordet rörelseglädje måste ha gått på funk på SATS i Karlstad.

BodyCombat behöver jag! Jag förvandlas så fort musiken sätts på och passet drar igång. Jag blir aggressiv, iskall och perfektionist vad det gäller tekniken. Massor av ny energi kommer som från ingenstans och jag slår och slår och slår för att den jäveln ska DÖ! Det är upper cuts, round house-kickar, knän, back fists...

Sen orkar man vara snäll igen. I några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0