Antonín Leopold Dvořák

Färdigspelad för idag! Konserten i Sundstaaulan gick faktiskt himla bra och nu har spelentusiasmen vaknat på allvar igen. Ååh, är så sugen på att skaffa en till cello. =P Helst en nybyggd som jag kan spela in. Vansinnigt dyr ska den vara också (så att jag märker någon skillnad mellan den nya och den jag har nu). Jag har räknat ut att om det ska bli någon märkbar skillnad måste jag upp i sexsiffriga belopp. Det är en väldans massa pengar!! Och var ska jag få dem ifrån? Well, drömma kan man ju alltid... =)

Fick så fina ord från gästdirigenten Katarina Andreasson. Otroligt duktig och inspirerande kvinna som vanligtvis håller hus i Örebro.



BodyJam på SATS under eftermiddagen. Alicia var där, och hon den där duktiga kvinnan som brukar gå på mina ragga-pass. Gôtt att få svettas lite (det gör man ju inte annars i den här värmen menar jag...) och Elin-Helena var grym som vanligt! Nästnästa vecka är det releasedags för nya programmet - be there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0