Värmskogsdagen del 2

Så var man hemma igen. Dagen blev bra redan från början med kaffe på stationen, gratis tågresa och en väntande präst på Grums station som underhöll både Magnus och mig hela vägen till Värmskogs kyrka. Vilken människa! =D Repade igenom våra stycken och blev sen bjudna på lunch på Liljenäs Café av mami.

Konserten gick så bra. =) Det blev så bra stämning, jag o Magnus hade bra koll på varandra (trots viss improvisation här och där) och i publiken var mer än ett öga lite fuktigt efteråt.

Så kul att spela ihop igen!!



Nu sitter jag och Candy här i ett regnigt Karlstad och har just ätit lax. Har en packning som ska vara färdig innan imorgon bitti. Suck. Måste nog muta mig själv med en jordgubbssmoothie (det finns ju ett rätt rejält jordgubbslager i frysen nu mera). Lyckligtvis är jag oftast ganska lättmutad, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0