I see the way you move and I picture you nude

Så himla bra det blev igår kväll!! =D Började med 30 min krumpinginspirerad new style, sen fick de dansa ragga andra halvan av passet. Vi hade kunnat hålla på en timme till om det inte vore för BodyCombat-gänget som ville in... Det här var antagligen mitt sista pass på SATS innan jag flyttar. Usch, sorgligt... En av mina absoluta favoritplatser i Karlstad, lätt!


Candy är fortfarande gravid, men det är dags vilken dag som helst nu. Jobbigt nog arbetar jag kväll ute på Skutberget resten av veckan. Precis som jag gjorde förra året. Och resten av familjen är i stugan. Precis som förra året. =( Jag vill inte ha någon repris, tack...


Ikväll blir det jag, Tom Barnaby och en skål med jordgubbar, men innan dess - Kroppkärrssjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0