Love is in the air

Värmen är tillbaka!! =D Passade på att ligga ute på altanen nån timme och skaffade mig genast vacka bikiniränder, haha..

Nu är det däremot dags för mig att dra på mig nån söt sommarklänning, plocka en blomsterbukett och bege mig hem till Maria S på personalfest. Kvällssol, god mat och härligt umgänge är vad jag har att se fram emot! Dessutom är det en av oss (inte jag) som snart ska gifta sig, och vem det är will be announced ikväll - spännande!! =D

Hoppas alla får en fin fredagkväll och att vi ses på Players Club imorgon.. ;P

Kommentarer
Postat av: Madde

ja, Grebbestad ÄR magiskt!!! du mååste ju dit om du inte varit där!!! jag har iallafall haft de uuuunderbaaart :D

2008-07-27 @ 16:18:17
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0