James Brown och jag...

Har just kommit hem från SATS, Maria Sohlberg har semester så jag tar hand om hennes funk. Eftersom jag diktatoriskt bestämmer vad mina pass ska innehålla blev det inte alls funk utan locking! Skojigt!! Har inte dansat det på hur länge som helst (var nog med Streetlinjen senast - saknar!!), men det gick toppen och deltagarna var entusiastiska. Haha, tycker så mycket om dem... =) Träffade härliga spex-Ida på vägen ut, hon fick sig en svettkram.



Som det ser ut nu ska jag strax ge mig iväg hemifrån. Igen. Jag, mami och herr F blev erbjudna skjuts till stugan i Värmskog och eftersom jag inte varit i stugan på typ två år är det definitivt dags. Och det är en underdrift. Skit samma att jag knappt hunnit packa upp från veckan i Falun och att jag bara varit hemma i ett dygn. Ge mig kodoft, smultron på strå och nakenbad!

Hemma på fredag. Senast. Någon måtta får det ändå vara... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0