Barcelona, baby

Så bra det blev igår!! Vi satt hos Mia alla fyra till klockan var nästan tre. Pratade, pratade, pratade... Så mycket som behöver sägas, diskuteras, frågas, analyseras, meddelas, besvaras... Så mycket som har hänt i våra liv att en update var ett måste.

Är inte riktigt överens med min rygg just nu. Alls. Bara skit. Min sjukgymnastmoster säger att det kommer ta tid, att jag ska ta det lite lugnt, men promenera mycket. Känner mig som en stel gammal kärring. Suck.

Housen funkade fint iaf, Maria S (som jag vickar för) var med på passet och berömde efteråt. Varmt och härligt i magen, det är så svårt att veta i förväg hur det nya ska tas emot. Nästa måndag ska jag köra new style och ragga med dem - skaka rumpa!! =D

Överdoserar morötter för att hjälpa brännan på traven, solen är ju äntligen tillbaka!! Nu blir det en promenad ner till SATS för att hämta hem cykeln (fick skjuts hem av Mia igår)...

Kommentarer
Postat av: Sheidis

Åhh sötnos=) Var supermysigt ju! Och välbehövligt må jag säga!! Hör av dig i helgen då så kanske vi kan ses ute i vimlet ;)



Pussar babe <3

2008-07-25 @ 01:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0