Paaarty

Så mysigt det blev igår kväll, tack Mia!! =) Arenas uteservering är inte dum alls...

Dansdansdans idag. Först house med Martin, det kommer bli så bra på Scalateatern 9 maj! Koreografin är hur bra som helst, musiken likaså och dansarna ska vi bara inte tala om... ;P Eftersom det har varit Dansmässa i Karlstad idag blev det ett litet uppträdande på stora torget under eftermiddagen också. Gamla lockingnumret satt ju...ganska bra. Men vi hade kul iaf =D

Kusinerna har fyllt år (alla blir så gamla!), så efter dansandet avlades ett litet besök på Norrstrand. Trevligt som alltid, jag gillar verkligen min "extended family".

Fest hos Spex-Ida! =D Ska bege mig när som helst nu. Siktar på att  peaka tidigt (alternativt bara ta det väldigt lugnt) för imorgon bitti ska jag och cellon konserta i Västerås. Domkyrkan kl.18.00 - be there. Vackert värre kommer det bli. Längtar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0