Mr. Jones...

Jazz med Erica hela hela dagen! Nu äntligen har vi satt hela dirty dancing, tycker om. =) Under stretchingen på morgonen satte hon på Counting Crowsskivan August And Everything After. Måste vara ungefär ett år sen jag lyssnade på den senast, men det har länge varit en av mina favoriter. Mycket som kom tillbaka... Har förresten läst att de kommer till Stockholm 16 juni, kan det stämma måntro? Nu ska jag umgås lite med solen och bikinin på uteplatsen hade jag tänkt... ;p


She dances while his father plays guitar
She's suddenly beautiful
We all want something beautiful
Man I wish I was beautiful
So come dance this silence down through the morning

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0