Ginger & Lemon

Nej, halsen ville inte alls samarbeta idag. Skit. Var med iaf och körde igenom alla våra koreografier så att jag får lite muskelminne. Det är ju snart dags för föreställningen på Scala! =D New style, locking, modernt med en stol, tai chi och jazz blev det idag.

Var ute och busade med Felicia när jag kom hem. Den eviga bebisen.. =)


Har haft ragga på SATS nu på kvällen. Blir lycklig bara jag tänker på det. Bella i receptionen hade gjort fina rosa Ragga-lappar till deltagarna som de fick istället för de normala DansAerobics-lapparna, haha.. Fick finbesök av Aleksandra Rudnicka som kom fram efteråt och berömde. Sånt värmer! En annan kvinna kom och frågade om jag kunde tänka mig att undervisa lite ragga på högstadieskolan hon jobbade på. Härligt.

Halsen gör sig påmind nu efteråt. Sitter och dricker te med massa färsk ingefära & citron och hoppas på det bästa - imorgon kommer ju Martin Ferretti!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh va kul att du har skaffat en blogg:D tack, när man väll får/kan dansa, så finns det inget som jag kan värdera lika mycket som den glädjen jag får=)

2008-04-17 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0