Fejka peppen

Har just kommit hem från Dansstudion. Det kändes mycket mer meningsfullt att vara där med ont i halsen än att ligga hemma. Det är sån himla härlig stämning i klassen nu att man börjar le så fort man kommer dit. BARA FYRA OCH EN HALV VECKA KVAR. Tänker på annat och låtsas att jag inte vet om det.

image1

Tisdag idag vilket innebär cellorep på Kulturskolan i 4,5 timme. Någon som hört talas om kompositören Gustaf Paulson? Inte? Då kan jag tala om att det finns en anledning till det. Hej och hå. Jaja, det är bara att fejka peppen som Jakob säger. På söndag är det konsert i Domkyrkan i Karlstad och det kommer säkerligen bli vackrare än någonsin.. ;p


Sista dagen för högskole- & universitetssökningar är det idag! Det är nu man ska bestämma sig för vad man ska göra med resten av sitt liv. Danshögskolan har jag sökt...och personal- och arbetsvetenskap...och sjukgymnast. Spännande spännande, har ingen aning om var jag kommer hamna till slut. Vad som än händer blir det säkert fantastiskt och helrätt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha där står jag och torkar bort svett från armarna, fresh kajsa ; ) hehe. men härlig bild!! Puss

2008-04-21 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0