Antiklimax

Gårdagen...
Vaknade hur laddad som helst - allt skulle hinnas med! Konsertrep, houseträning med Martin, salsakväll i Örebro med Kajsa & Annika.. Det gick sådär. När jag kom till Dansstudion på morgonen fick jag veta att Annika var på väg till akuten. All den positiva energin jag nyss haft försvann spårlöst. Örebro hade vi verkligen sett fram emot alla tre, så visst var det tråkigt att det inte blev av, men framför allt var man orolig för Annika.

Lägre stämning överlag i klassen, jag tror vi började känna av pressen (det är mycket som måste vara färdigt innan 26 april och ännu mer innan 9 maj!) och helt plötsligt gick inte allt lika bra längre. Som en räddande ängel kom Issa förbi på besök och alla lyste upp lite. =)

Styrketräning och långpromenix med hundarna blev det sen, armar och ben fick sig en rejäl omgång. Riktigt skönt att vara utomhus på kvällarna nu när luften är varm och fylld av grilldoft och fågelsång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0