Angie Stone - Wish I Didn't Miss You

Har sovit dåligt de senaste nätterna. Jag drömmer svarta drömmar. Om dig. Och jag är så fruktansvärt arg på dig när jag vaknar. Ursinnig. Frustrerad... När jag vaknat till ordentligt blir jag förvånad över de känslorna, hur starka de är. Jag trodde inte... Jag trodde allt var bra nu.

Nej, jag lät inte trött i rösten igår kväll. Jag var bara kort i tonen. Fuck it.


Tur för mig att jag har de finaste vännerna. Separationsångest när det gäller klassen! Tacokväll hos Spex i onsdags, perfekt. Humorn som vanligt på toppnivå =P Jisses... Ida, Issa, Sara, Kajsa och Robert - we owned the night.
   


House med Martin är det idag. Massvis med timmar. Jag passar på att njuta nu innan benhinneinflammationen och träningsvärken i vaderna. ;P Lyckligtvis är det värt det. Utan tvekan.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad roligt att du också har skaffat dig en blogg! :)

2008-04-25 @ 08:55:10
URL: http://lovisaslifestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0